De Friese Wouden voortaan beter bereikbaar

Geplaatst op: 1 oktober 2007
Dichterbij de klant staan, zowel qua zorg als bereikbaarheid, dat is wat De Friese Wouden nastreeft. Om dit te realiseren is een vernieuwend bereikbaarheidsplan ontwikkeld dat per 1 oktober ingaat. Het algemene 0900 telefoonnummer verdwijnt daarmee. Iedere klant krijgt het rechtstreeks telefoonnummer van de eigen hulpverlener of het team dat in zijn/haar regio werkzaam is. Voor klanten betekent dit snel en persoonlijk contact met de medewerker waarmee ze te maken hebben. Het betekent ook minder wachttijden en bellen tegen lokaal tarief. Een hele stap voorwaarts dus in het verbeteren van de bereikbaarheid en daarmee de klanttevredenheid.

Als moderne zorgorganisatie wil De Friese Wouden ook meer mogelijkheden bieden via de website www.tfw.nl. Zo kunnen klanten vanaf 1 oktober online cursussen boeken, afspraken voor het consultatiebureau wijzigen, folders downloaden en vragen stellen. Ook is het voor klanten straks mogelijk om een e-mail te sturen aan de eigen hulpverlener.
|